KONTAKT OSS.
Kontakt vår kundeservice
Kundeservice er åpent fra kl 09.00 til 15.00.
Telefon til kundeservice: 21 51 43 45
Du kan chatte med oss i åpningstiden ved å trykke på snakkeboblen nederst til høyre på skjermen.
Du finner svar på de fleste spørsmål i våre FAQer:
FAQ for bilforsikring
FAQ for reiseforsikring
FAQ for innboforsikring
Melde skade? Klikk her for mer informasjon.
Eller ta kontakt med oss direkte på mail:
privat@nordforsikring.no
Har du spørsmål om faktura?
Her finner du de vanligste spørsmålene og svar om faktura.
-
Du får tilsendt faktura på e-post, men vi anbefaler deg å sette opp avtalegiro i nettbanken din. Da slipper du å følge med i innboksen og fakturaen trekkes hver måned, så sikrer du at dekningen din er aktiv.
-
Du får tilgang til Min Side når første faktura fra oss er betalt. Om du opplever problemer med innlogging, ta kontakt med oss så hjelper vi deg.
-
Fakturaer for forsikring er alltid forskuddsvis. Dette er fordi vi følger gjeldende retningslinjer som pålegger forskuddsbetaling av forsikringer.
-
Trekkdatoen styres av startdatoen på din forsikring. Det er dessverre ikke mulig å endre denne datoen da dette er løpetiden på forsikringen.
-
Dersom du nylig har satt opp avtalegiro, vil du motta ett trekk for etterskudd og ett for forskudd. Fra neste måned vil dette gå over til et ordinært forskuddstrekk.
-
Per nå mottar våre kunder faktura på e-post og oppfordres til å sette opp avtalegiro i nettbanken for enkel betaling. Dette gjør det enkelt både for oss og kundene, som igjen gjør at vi kan fokusere på å holde prisene våre nede og hjelpe til når kundene våre trenger det.
